Volgende week vertrekken Van Holsbeeck en secretaris-generaal Philippe Colin naar Argentinië om daar enkele wedstrijden te bekijken. De clubleiding wil immmers voorbereid zijn als volgende zomer enkele spelers onhoudbaar blijken.