De managers van RSCA en Besnik Hasi zaten dinsdag rond de tafel. Hasi vroeg 2 jaar, Anderlecht wil slechts voor 1 seizoen verlengen. Toch werd het gesprek ook door de speler als positief ervaren. Volgende week komen ze weer samen.