Zoals eerder gemeld, plannen de hoofdsponsors van Club Brugge en Anderlecht een Fair Play-actie voor de topper van 23 maart. E?n van de voorstellen is dat beide clubs in shirts met een Fair Play-boodschap op het veld zouden verschijnen.