Verschillende supportersgroepen zijn er niet mee opgezet dat ze in augustus geen live wedstrijden zullen kunnen bijwonen in het stadion. Mauves Army maakte gisteren zijn ongenoegen bekend met een spandoek aan het Lotto Park. <style type="text/css">.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; } </style> <div class="embed-container"><iframe allow="encrypted-media" allowtransparency="true" frameborder="0" height="542" scrolling="no" src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FMauvesArmy2003%2Fposts%2F4613966365295780&width=500" style="border:none;overflow:hidden" width="500"></iframe></div>