
JEUGD Wat deze namiddag al was uitgelekt, is nu ook door Anderlecht officieel bevestigd: Jean Kindermans keert terug naar het oude nest. Vanaf volgende woensdag treedt hij weer in dienst als technisch directeur van de jeugdopleiding. Hij krijgt de sportieve verantwoordelijkheid voor de U8 tot de U18.
"Onder de leiding van Jean Kindermans is Neerpede uitgegroeid tot een van de meest gerenommeerde jeugdopleidingen in Europa", zegt Anderlecht-CEO Kenneth Bornauw. "Ook na zijn vertrek bleef het contact altijd goed. Het voelde voor velen dan ook logisch dat Jean zijn carrière hier zou afronden. We zijn verheugd om te mogen zeggen: welkom thuis, Jean."
Ook Kindermans huidige werkgever heeft het nieuws gecommuniceerd."Kindermans had aangegeven te willen terugkeren naar zijn vorige club en Antwerp respecteert die wens", zo klinkt het. "We wensen Jean te bedanken voor zijn inzet en geleverde werk."
Bron: © Eigen redactie