Vier spelers ziek
Naast de langdurig geblesseerden hadden de voorbije dagen ook vier spelers af te rekenen met ziekte. "Harbaoui, Bruno, Trebel en Sa hebben niet voluit kunnen trainen", zo gaf coach Hein Vanhaezebrouck mee op zijn persbabbel gisteren. "Het is afwachten of ze inzetbaar zijn tegen Gent." Lees verder »



























