Selectie: Raman en Verschaeren mee naar Denemarken

Anderlecht heeft een selectie van 23 spelers bekendgemaakt die naar Denemarken reizen voor de Conference League-wedstrijd van donderdag tegen Silkeborg. Benito Raman is hersteld van zijn blessure en is opnieuw van de partij. Ook Yari Verschaeren reist mee. Lees verder »
































