Zulj: "Vertrek zat in mijn hoofd"

Peter Zulj is back in business. Met de Oostenrijker in plaats van Edo Kayembe op het middenveld, draait Anderlecht nu al drie matchen een stuk beter. Zulj reageert blij, want de bank, die was hij beu. "Als ik de laatste twee wedstrijden van 2019 niet had mogen spelen, dan stond ik nu op vertrekken", geeft hij toe. Lees verder »































