Hasi: "Talent is niet genoeg"

Ook Besnik Hasi was niet mals voor zijn ploeg. "Talent is niet genoeg, een naam alleen speelt niet", was Hasi scherp in zijn oordeel, "Als we niet tot het uiterste gaan, krijgen we het tegen iedereen moeilijk." Lees verder »






















