Praet: "Blij dat transferperiode voorbij is"

Sinds vannacht is in de meeste West-Europese landen de transferperiode gedaan. Dennis Praet is hier niet rouwig om. "Ik ben blij dat het voorbij is en dat ik bij Anderlecht blijf", zo zegt hij. Lees verder »























